עדכון למזמיני החוברת לשבועות

ראשית, רציתי להגיד לכולם תודה ענקית! לכל מי שהזמין, שפירגן, שהגיב ושנתן פידבק. אתם מגניבים לגמרי ובזכותכם אני פה ועושה מה שאני עושה.

היה כיף גדול גם לפגוש את אלו מכם שבאו לאסוף את החוברת ישירות ממני.

 

עכשיו, שני עדכונים חשובים למי שהזמין את החוברת:

 

עיכובים בדואר

בגלל השביתה שהיתה בדואר, נוצרו עיכובים שעד עכשיו עובדי הדואר מנסים להדביק. כתוצאה מזה, חלק מהחוברות שנשלחו עדיין לא הגיעו אליכם. אחרי בירור עם עובדי הדואר, נאמר לי שבימים אלו הם מסיימים להדביק את הפערים ושכל דברי הדואר אמורים להגיע ליעד שלהם בימים הקרובים.

אז אם יש בקהל מישהו שהזמין את החוברת מזמן ועוד לא קיבל אותה, או שקיבל רק חלקית (חלק מההזמנות פוצלו עקב מחסור במעטפות גדולות יותר) – דעו שלא שכחתי אתכם! והחוברות בדרך אליכם ברגעים אלו ממש.

אם בכל זאת יעברו עוד מספר ימים ומי מכם שהזמין את החוברת בימים הראשונים עדיין לא קיבל אותה – פנו אלי במייל ואבדוק איתכם את הפרטים נקודתית.

 

הבהרה למתכון בעמוד 28

כן כן, יש פדיחה. טעות קטנה שעלולה לגרום לפשלה גדולה. אז כדי למנוע פדיחות, ובגלל שהמתכון הזה ממש שווה וחבל שמישהו יפשל איתו, הנה הבהרה:

ברכיבים מצוינת חצי כוס קמח חומוס, ובהוראות ההכנה נעלם החלק שמפרט שצריך להוסיף את הקמח לעיסת הלביבות (מספר 4). מאותה סיבה גם לא ברור שלמעשה שלב 2 מתייחס לקרם, ושלב 4 מתייחס לעיסת הלביבות, אליה מוסיפים גם את קמח החומוס. אז הנה, שלא תגידו שלא ידעתם.

 

 

ולמי שעוד לא הזמין את החוברת - זה הזמן! :)

להזמנת החוברת

 

 

 

41 תגובות

הוסף תגובה
  1. האם תוכלי להעלות שוב את המתכון המתוקן מעמ' 28?

  2. אז בגלל זה לא הצליח לי!!!

    :-P

  3. נופר, החוברת פשוט מדהימה:)) תותחית, תודה רבה!!

  4. לא הבנתי מדוע את מקדמת בצורה כל כך קדמ״ית את מוצרי אלפרו (8 פעמים) טופוטי (9 פעמים) ומחמאה (2 פעמים). בבלוג את לא כותבת ככה.
    כנראה שלא סתם כתבת בפתיחה לחוברת שיש בעלי אינטרסים בכל מקום.
    אני חייב להודות שהתאכזבתי , אפילו לא הצעת להשתמש בכל חלב סויה ללא תוספות הרי זה חייב להיות אלפרו! באריזה הכתומה!!
    נו באמת, יש מוצרים אחרים שאפשר להשתמש בהם.
    ורק שיהיה ברור אני לא מטעם אף חברה או גוף מייצג, סה״כ אדם ששם לב.

    • אני לא יודעת מי אתה, אבל התגובה שלך מיותרת, פוגענית ומוטעית.
      1. הסיבה לשימוש נרחב במקבילות של מוצרי חלב היא שנושא החוברת הוא שבועות והמתכונים בהתאם.
      2. אין כמעט מבחר בארץ ולכן מגוון המוצרים שאפשר להשתמש בהם קטן.
      3. אני לא יודעת עד כמה אתה מכיר את הבלוג שלי ואת המתכונים שלי אבל כשאני מכינה מתכון ומשתפת אותו חשוב לי שמי שיכין אותו יקבל תוצאה זהה לשלי וכדי שזה יקרה אני ממליצה על אותם מוצרים שאני משתמשת בהם. יש הבדל גדול מאוד בין סוגים שונים של חלב וגבינות צמחיות. ואחרי נסיון עשיר בכתיבת מתכונים וקבלת פידבקים, למדתי לציין גם את הרכיבים בהם השתמשתי כדי להגדיל את הסיכוי שלאנשים תצא תוצאה כמה שיותר דומה לשלי.
      4. לא המלצתי על מחמאה בשום מקום, כתבתי שאפשר להשתמש במרגרינה או בשמן קוקוס.
      5. אין לי שום קשר לאלפרו ואין —אף— גוף, חברה או אדם פרטי ששילם לי כדי לפרסם אותו, לא בחוברת ולא בבלוג ולא בשום מקום, מעולם! סרבתי ללא מעט הצעות שכאלו כדי לשמור על אותנטיות בבלוג ובמתכונים, ותגובה כמו שלך פוגעת בי באופן אישי ממש. פשוט ישבת וספרת את המוצרים רק כדי לבוא הנה ולנסות לבאס. כפיים. מקווה שלהבא תלמד לפרגן יותר ולהעריך את פועלם של אחרים במקום להאשים אותם בתאוריות קונספירציה על לא עוול בכפם.

    • התהייה שלך היתה יכולה להיות לגטימית אם לא היית מציג אותה ככתב אשמה, כאילו אתה יודע בבירור שהחוברת נתמכה ע"י בעלי אינטרסים. כ"כ קל היה לכתוב תגובה שמציעה תחליפים נוספים שעשויים לעבוד טוב עבור המתכון אבל לא, אתה החלטת לתקוף על סמך כלום. ועוד באנונימיות פחדנית.
      יצאת קטן ידידי.רק בריאות.

  5. שלום נופר החוברת מדהימה! מגוונת מעוררת תאבון ואסטטית. לא ברור לי איך מתחת לאדמה אנשים מצליחים למצוא על מה להתלונן. חבל. בכל מקרה יש לי כמה שאלות: במתכון הראשון – רביולי ערמונים, ציינת שהשתמשת בשמנת לבישול (אני מניחה שבשמנת לבישול 5% של אלפרו (יסלח לי האנונימי) ? במתכון של האצבעות גבינה (שממש מתחשק לי להכין עכשיו ) כתבת שהשתמשת ב -1 יוורט סויה טבעי. לא מצאתי דבר כזה בחנויות, יש יוגורט סויה בטעם טבעי ובמתיקות מעודנת של תנובה, האם לזה התכוונת? ניסיתי להכין יוגורט לבד ולא הצלחתי, אפשר אולי להשתמש בשמנת אלפרו וקצת לימון למתכון הזה?
    הכנתי גבינת פטה שקדים והגבינה יצאה עם נטיה עזה להתפוררות. יכול להיות שהבלנדר שלי לא הצליח להפוך אותה למשחה? אולי כדאי לי להשתמש בשקדים טחונים ולהוסיף להם מים?

    • תודה רבה!
      תשובות:
      - כן, שמנת לבישול של אלפרו (יש גם של ואלסויה, בשביל האלמוני…)
      - במתכון של אצבעות הגבינה – אכן הכוונה ליוגורט הטבעי של תנובה, אלא אם יש לך יוגורט ביתי שגם יעבוד.. אפשר להשתמש גם בשמנת אלפרו ואין צורך בלימון. אפשר גם קצת חלב סויה במקום, ואפשר אפילו להשמיט את היוגורט ורק להוסיף קצת נוזלים (בהנחה שיש לך חוש/נסיון מספק כדי לאלתר).
      - הפטה שקדים אכן יוצאת קצת מתפוררת אבל עדיין אמורה להמרח עם סכין. אם התפוררה יותר מדי, כנראה שלא היו בה מספיק נוזלים או שנאפתה יותר מדי. יתכן שהשקדים לא היו מספיק טחונים גם. נסי להשתמש בשקדים טחונים קנויים או לבקש שיטחנו לך בחנות תבלינים ותראי אם זה משתפר.
      בהצלחה!
      -

  6. קיבלתי את החוברת. והיא מ-ד-ה-י-מ-ה!!! נהדרת ממש. תודה על ההשקעה, ועל ימבה הרעיונות המקסימים שבטוח ישמשו את כולנו לא רק בשבועות אלא במשך כל השנה. ושוב תודה!!

  7. היי נופר, החוברת מדהימה! :)
    יש לי שאלה לגבי המתכון של העוגה האפויה…כתוב שם 1 גבינת טופוטי ו-2 גבינת שמנת טופוטי…מה ההבדל?

    • היי מור, תודה רבה!
      לטופוטי יש שני סוגים – אחד זה גבינה בטעם טבעי, הקשה יותר, והשני זה בסגנון שמנת. השמנת רכה יותר ובאריזה גדולה יותר.

      • אף פעם לא נתקלתי בגבינה הקשה יותר, יש אפשרות להשתמש רק בשמנת?

        • ברוב המקומות זה לא יעבוד, השימוש בגבינה הקשה יותר הוא ייצוב של מלית, ואם תשתמשי בסוג הרך זה ישאר לך נוזלי/קרמי.
          הגבינה הקשה יותר נמצאת בדר"כ ביחד עם הרכה, היא פשוט מגיעה באריזה נמוכה יותר ונקראת "בטעם טבעי" או משהו כזה.

  8. קיבלתי את החוברת ולא חשוב שבאיחור. המתכונים מדהימים!!!! תבורכו ותודה ענקית!!!!

  9. הכנו היום לארוחת חג את הקיש האיטלקי ועוגת ה"גבינה" פירורים. פשוט עלה לנו חיוך על הפרצוף מאיך שיצא טעים. תודה, יישר כוח!

  10. אנחנו הכנו לארוחת החג את אצבעות הגבינה, הקיש האיטלקי ועוגת הגבינה עם השוקולד.
    יצא מעולה!!
    תודה רבה!
    ממתינים בקוצר פנים יפות לחוברת ראש השנה…. ;-)

  11. הי נופר,
    באתי לספר… עשיתי לחג את טרין החצילים והפלפלים, קיש פטריות, פסטה ערמונים ואת עוגת ה'גבינה' פירורים. יצא מדהים !!! המשפחה המורחבת והלא טבעונית התלהבה בטירוף!
    הפקשוש היחיד,היה ברוטב הערמונים שיצא לא מוצלח ולא נגענו בו… הוא היה ממש מר בגלל היין (והשתמשתי ביין טוב). יכול להיות שיש טעות וצריך לשים הרבה פחות מכוס יין ?
    את העוגה הכנתי בסוף עם גביע אחד של טופוטי שמנת במקום 2 גביעי גבינה והקפאתי, ובערך שעה לפני ההגשה העברתי למקרר. יצא מושלם ! לא האמנתי שאני אצליח לשחזר את הטעם של העוגה החלבית, אבל לדברי כולם, היא אפילו טובה יותר.
    לא חשבתי ששבועות יכול להיות טעים גם בגירסתו הטבעונית וטעיתי בגדול … אז המון המון תודה וישר כח :) !

    • וואו, איזה יופי!
      לגבי הפסטה ברוטב שמנת וערמונים – זה המתכון הכי שווה בחוברת לדעתי!! אם יצא מר יתכן שזה כי לא הרתחת את הרוטב מספיק והאלכוהול לא הספיק להתאדות החוצה.. להבא תני לו רתיחה טובה של מס' דקות, ותטעמי לראות שהכל התאזן. ואפשר כמובן גם לשים פחות יין.

  12. היי נופר,
    רציתי להגיד לך תודה גדולה! החוברת שלך כיכבה בארוחת החג שלנו ובזכותה קיבלתי המון מחמאות – מטבעונים ולא טבעוניים!
    הכנתי: טרין חצילים (יצא מעולה ויפהפה), קיש איטלקי, בורקס תרד ופטה שקדים ועוגת שמנת שאמא שלי, בת ה-92 שהיא ממש לא טבעונית, העדיפה אותה על פני עוגת הגבינה הרגילה שלי….
    רק הערה בקשר לבורקס: אני חושבת שכדאי לציין שמספיק להשתמש בחצי חבילה של בצק עלים קפוא (לחתוך לכל הרוחב). אני עשיתי מחבילה שלמה והבצק יצא ממש עבה מידי ויותר מידי בצקי. ובקשר לפטה שקדים – עשיתי לפי ההנחיות אבל לא יצאו בכלל נוזלים מהחיתול. בכל מקרה – יצא טעים.
    אז שוב: תודה רבה רבה!! תמשיכי להעשיר אותנו במתכונים טעימים וקלים להכנה

    • איזה יופי, עשית לי את היום :)
      לגבי הבורקס – אם אני לא טועה רשום שם 50 ס"מ ושכדאי לרדד אותם, בדיוק מהסיבה שרשמת.. בגלל הגילגול, חשוב שהבצק יהיה דק אחרת הוא לא נאפה טוב בפנים.
      תודה!

  13. לא אנונימי, אבל גם לי יש תלונה – חריפה!
    נגמרו החוברות… ואני רוצה! אולי תמכרי אותן בגרסאת PDF (הלא מודפסת) כך גם נוכל לחסוך עצים ונייר, הוצאות דפוס ומשלוח וגם אוכל לקבל את החוברת המיוחלת? מה דעתך? יש לי paypal ואני בטוח שגם לשאר האנשים שלא קיבלו יש… :/

  14. קיבלנו היום את החוברות (קניתי אחת לי ולבן זוגי ואחת לחברה) – והן נראות מדהים! המתכונים ממש מגוונים, יפים וברורים אפילו לקלוץ מטבח שכמותי. בא לי כבר להכין הכול!
    כל הכבוד לך ותודה!

  15. הי נופר, קודם כל אני מצטרפת למחמאות של קודמיי. הכנתי את לביבות הכרובית ויצא מאוד טעים, אבל להיט הבית הוא הניוקי עם התרד והעגבניות שאת הרוטב שלו אני מכינה באופן תדיר.
    היום ניסיתי להכין את הפירה המלכותי, ואני לא מצליחה להבין כמה פלפל צריך לשים. כתוב פעמיים "חצי פלפל אדום", האם אני מפספסת משהו או שפשוט היתה טעות והשורה חזרה על עצמה פעמיים?
    מקווה שעובר עלייך ערב שקט,
    נועה

    • תודה רבה, כיף לקרוא!
      אכן יש שם טעות בהדפסה, זה אמור להיות פלפל אחד שלם, חצי אדום חצי ירוק (וכמובן שאפשר אחד שלם בצבע אחד..:)

  16. מה עם מתכונים חדשים לבלוג :(

  17. היי נופר!
    קודם כל – הכנו בבית כבר 8 מתכונים מתוך החוברת, וכולם זכו להצלחה רבה. חייבת לציין שהקרפצ'יו סלק גאוני ברמות אחרות – אין לי מושג איך הגעת לטעם האלוהי הזה, מגיע לך פרס…

    ועכשיו לשאלה – בנוגע לעמוד 22, גבינת הקוטג' וגבינות השמנת:
    ראשית ארצה לציין שהכנתי את גבינת הסויה הרכה לארוחת שבועות והיא נפלאה, הרבה יותר מטופוטי לדעתי.
    כעת כששקלתי להכין את גבינת הקוטג', ראיתי כי את מציינת בכל הגבינות לעיל שימוש ב120 גרם מתוך גבינת הסויה המוכנה שאליה מוסיפים את יתר המרכיבים בכל גבינה.
    שאלתי היא – מדוע? ולמה מדוע – את מציינת בסוף המתכון של גבינת הסויה "מליטר חלב נקבל 330 גרם גבינה" ובמתכון אכן יש שימוש בליטר חלב. לכן, במידה ומכינים 330 גרם, מדוע להפריש רק 120 מתוך הגבינה?
    הנחתי שאולי זה שילוב הטעמים המדויק של X תבלינים\עשבי תיבול על משקל מסוים, אבל בהנחה שזה כך, אפשר פשוט להגדיל את הכמויות הללו בהתאמה עד להגעה לטעם הרצוי. האם זה רק משום שיצאת מנקודת הנחה שלאחר הכנת הגבינה המכין ירצה להשאיר לעצמו גם מגבינת הסויה ולא לנצל את כל הכמות עבור גבינה נפרדת? או מסיבה דומה? במילים אחרות – אני שואלת: האם זה אינו באג (בהבנה שלי או במתכון)? כלומר, האם פשוט אפשר להגדיל את שאר הכמויות בהתאמה ולהוסיף עוד גבינת סויה רכה\לנצל את כולה.

    וגם: אני בטוחה שלא רק אני מחכה בקוצר רוח לעוד מתכונים! :D אז רק שתדעי שאני מתגעגעת לפוסטים נוספים.

    שבוע טוב!
    הילה.

    *וסליחה שחפרתי.

    • איזה כיף! :)
      החלוקה למנות קטנות היא רק למקרה שרוצים להכין מהכמות כמה טעמים שונים, זה לגמרי שרירותי – אפשר כמובן להשתמש בכל הכמות ולתבל בהתאם…
      וגם אני מתגעגעת להכנת פוסטים חדשים, מקווה לחזור לעדכן בקרוב!

  18. אוף געגועים..

  19. היי נופר! אנחנו מאוד אוהבים את המתכונים שלך, והזמנו את החוברת ב29.3.15, עבר המון זמן והיא לא הגיעה, השארנו פניה באתר ולא חזרו אלינו. אנחנו מודאגים, האם מישהו יכול לעדכן אותנו מה קורה עם החוברת?

כתיבת תגובה